onsdag 11. november 2009

Selma: Eksamenstider

Jeg vet det blir lite blogging for tida, men det er rett og slett fordi det skjer veldig lite spennende i livet mitt akkurat nå. Eksamen nærmer seg og over halvparten av pensum er ikke lest (men jeg har enda to uker til første eksamen og en måned til siste, så det skal nok gå akkurat) . Jeg har en exphil oppgave som jeg hadde veiledning på i dag. Noen endringer må gjøres og litt mer utdyping så er den ferdig (gjør jeg det ikke nå må jeg gjøre det midt oppi eksamen og det er veldig lite fristende). Og i tillegg til alt dette må julegavene lages.

Men jeg lover å blogge med en gang jeg har et litt mer interessant liv (sånn rundt 13. desember (og kanskje til og med litt før)).

PS. For dere som ikke visste det, kommer jeg til Oslo på juleferie 13. desember

PPS. Og det kommer nok en ønskeligste ut på bloggen om ikke så veldig lenge

PPPS. Husk at det ikke bare er jul men jeg blir jo 20 snart også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar