søndag 15. november 2009

Selma: Ønskeliste

Siden jeg egentlig skal sitte å lese, men mangler konsentrasjonen akkurat nå, så er jeg så frekk og antar at folk vil kjøpe gave til meg at jeg har satt sammen en liten ønskeliste. Og ikke glem at jeg har bursdag snart også :)

Under 500kr
Kimonoinsoirert morgenkåpe - kort og i en lys farge
Pynte puter i lyse romantsike farger
Tykke strømpebukser i forskjellige farger, men IKKE svart (str. L)
Fin tekanne i keramikk eller lignende med plass til tesil oppi
Sybøker (sånne som kan gjøre meg flink til å sy:) (gjør ingen ting om de e rpå engelsk)
Kokebøker
Store øredobber
Filmer:
Edvard Saksehånd
Brødrene Løvehjerte
Hard Candy
Nightmare Before Christmas
Cd'er:
Muse - The Resistance
Coldplay - Viva La Vida
Foo Fighters - The Colour and the Shape
Kent - Hagnesta hill

Under 1000kr
Svart, liten, fløyelsveske med "sølv" åpning fra Noa Noa
Svarte skoletter i semsket skinn fra Bianco str. 39
Bærbare høytalere
Sengeteppe fra Indiska

Over 1000kr
Speilreflekskamera
Reise

Psst! Kombinert bursdags- og julegave er skuffende å få...

1 kommentar:

  1. Psst! Av meg får du ting du ikke visste du ville ha engang! Heh. :D

    SvarSlett