tirsdag 2. februar 2010

Astrid: Fjortisen i meg har returned!

Det har skjedd igjen. Jeg har Twilight-dilla. Da jeg leste serien for, ett og et halvt år siden, var den enda ikke blitt fullt så populær i Norge. Så da den ble populær og alle skulle lese den var jeg dritt lei. Og jeg syns lissom folk var litt vel fjortis der de satt og fniste over Edward og Bella. But what comes around goes around. For jeg hadde jo helt glemt at jeg var akkurat sånn da jeg starta å lese bøkene. Og da jeg, Selma og Maren så Twilight og New Moon på Onsdag begynte fjortisen i meg sakte men sikkert å ta overhånd igjen. Bedre blir det ikke da jeg finner ut av det ligger ett utkast til Midnight Sun (Edwards versjon av Twilight) på hjemmesida til forfatteren. Jeg starta å lese i går og ble ferdig i dag. Fjortisen i meg har i tillegg kjøpt Evighetens Kyss (bok nr 1) og er full gang med lesingen, kremt og fnisingen.

 
Hehe, Barbieversjonen av Bella og Edward. That's going a little bit too far.... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar