lørdag 22. august 2009

Astrid: Familien Inshella

Jeg føler det er på tide at vi introduserer familien Inshella, vår lille plantefamilie. Achmed Bob er da "mannen i huset", det er forsåvidt Bob Fabby også, men siden dette er et homofilt plantepar så ble det A.B som tok mannerollen i forholdet. Dette lykkelige paret har også en sønn, som egentlig er A.B sin sønn fra et tidligere, men Bob Fabby har adoptert ham. Denne sønnen heter Baby Babuu. Nå høres det ut som om de har vært familie i en halv evighet, men det er faktisk bare noen dager siden jeg kjøpte B.F og B.B.

Historien bak de fantastiske navna:
I fjor gikk både jeg og Selma på Elverum Fhs, på Afrikalinja. Vi hadde en månedstur til Afrika og de siste 10 dagene av turen var vi på en øy som heter Lamu. Der ble vi kjent med to herlige gutter som heter Munibu og Babuu. På folkehøgskolen bodde Selma på rom med vår kjære Maren og de hadde en søt, liten, lilla plante som de oppkalte etter Babuu sin pappa, Achmed Bob. Bob Fabby er et navn som jeg fant på en ettermiddag jeg var VELDIG hyper, mens Baby Babuu simpelthen er oppkalt etter Babuu. 

Må nevne at vi holdt et rørende bryllup for Achmed og Fabby for noen dager siden. Selma bakte skillingsboller og jeg stod for dekoren. Har ikke helt bestemt oss for hvor vi skal sende de på honeymoon, men plenen vår på utsiden tror jeg skulle funke fint. Så da venter vi bare på godværet........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar