mandag 25. januar 2010

Astrid: Dagens opp- og nedturer.

Jeg elsker lister. Så i dag tenkte jeg å beskrive dagen ved å lage en liste med 5 ting som var dårlig og 5 ting som var bra ved dagen i dag. Here we go!

Dagens 5 nedturer:
1. Bussturen bort og hjem fra byen i dag. Og vil spesielt trekke fram den hjemover. Jeg sitter å aner fred og ingen fare da bussen plutselig brådstopper. Jeg tror jeg har kontroll fordi det først bare bremses litt hardt også virker det som det er over. Men den virkelig bråstoppen kommer rett etterpå og jeg flyr av sete og lander på den nye støvsugeren som jeg og Selma har vært og bytta. Jeg sender støvsugeren vår en stor takk siden jeg hadde fått kose med det skitne bussgulvet hvis den ikke hadde stått ved siden av.
2. At ALLE bøkene mine er på engelsk og at jeg må oversette når jeg skriver notarer.
3. At Hobbiten (filmen) er forsinka ett år.
4. At det fortsatt stinker kloakk på hele området der jeg bor. Det har det foresten gjort siden jeg kom tilbake.
5. At jeg oppdager ikke en, men to døde skrukketroll på rommet mitt. ÆSJ!

Dagens 5 oppturer:
1. Endelig har vi støvsuger igjen. Alle hybelkaniner og døde skrukketroll er herved advart. Mo-ha-ha.
2. Selma skal lage middag og ta oppvasken i dag.
3. At jeg har klart å følge leseplanen min i dag.
4. Det kommer Poirot på NRK i kveld.
5. Vet ikke om dette er en opptur, men jeg har dilla på Bjørn Johan Muri's, Yes man. Blir på godt humør av den og det er godt at Alexander Rybak året snart er over.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar