tirsdag 5. januar 2010

Selma: Oppsummering av ferien

Nå er juleferien offisielt over for de fleste (selv om jeg har ferie fram til 10. januar), så da tenkte jeg at det er på sin plass å oppsummere ferien. Jeg har hatt det helt fantastisk mens jeg har vært hjemme. Var litt stress før jul fordi jeg jobbet så mye, men på julaften kom julestemninga inn over meg.

Julaften feiret vi sammen med noen gamle naboer som vi har kjent leeeeeenge. Juletreet er dessverre det eneste bildet jeg har fra julaften og det er til og med etter at alle gavene er pakket opp. Etter midnatt hadde jeg bursdag og jeg ble overrasket av familien med bursdagssang og champagne:)

20års dagen min feiret jeg den 27. med stor fest hjemme. Folk kom og gikk og jeg fikk masse fine gaver:D

Tina, Ragna, Line og Carin

Kristin, Giacomo, Matteo og Leo

I romjula var jeg mye hos Nanna og Giacomo og på nyttårsaften spiste jeg middag hjemme med mamma og pappa og mormor og bestefar for så å dra ned til dem igjen. Ved midnatt gikk vi bort til operataket for å se på fyrverkeriet og jeg er optimistisk overfor både det nye året og det nye tiåret!

1. nyttårsdag feiret vi onkelen min sin 50års dag på Istanbul resturant i Moss.

På vei dit var det en trøtt gjeng som satt i baksetet


Pappa og bursdagsbarnet

Så godt nytt år alle sammen! Håper dere også har hatt en fin ferie.

1 kommentar:

  1. Jeg har mange bilder fra julen fra pappas kamera! Jeg skal få sendt deg noen, tenker jeg.. Og fortsatt litt bitter for at jeg missa bursdagsfesten din. Bah!

    SvarSlett