tirsdag 13. april 2010

Astrid: Hmm, hva skal jeg ha som overskrift?

I dag var jeg oppe halv 7, jeg gjentar HALV 7, for å gå på den siste forelesningen i år. Når jeg for en gang skyld står opp tidlig er det jo bare naturlig at foreleseren glemmer oss og kommer ca 50 min forseint. What a waste of sleep! Men i dag er det lite som kan knekke meg fordi sola fortsatt skinner i Bergen. Oooog jeg har kjøpt meg nye sommersko. Har ei glemt at jeg er student, så det ble to timer ute i sola med pensum da jeg kom hjem. En fin måte å lese på syns jeg. Etter middag raka jeg og Selma vår lille hageflekk. Må si den blei riktig så fin. Nå skal jeg kose meg med slutten av den siste Harry Potter boka i noen timer før jeg benker meg foran TV for å se Paradise. 

Mine nye sko i litt dårlige kamerafarger... Kjøpte de på Din Sko til 249,-

P.S: Karsen har begynt å spire...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar