søndag 25. oktober 2009

Astrid: Effektiv søndag!

I dag har jeg lest som en hest (?), heter det det? Lest som en hest, eller er jeg bare helt på jorde? Uansett så har jeg lest MYE. Er nå ferdig med pensum, minus et kapittel i Gombrich som jeg skal kose meg med seinere i kveld. Jeg har også laget litt tegninger av f. eks et gresk tempel, en basilika osv... De skal henge på veggen slik at jeg ser de hver dag og til slutt husker de. Smart?! Skal også lage meg en tidslinje slik at jeg får orden på de forskjellige periodene. Føler at dette er oppskriften på suksess:) Nå er det fotballkamp på tv og etterpå skal jeg spille litt Super Mario. Jeg har vært så heldig å få låne Gamecube av min kjære broder:) Takk for det!


1 kommentar:

  1. Du er såå flink til å lese og pugge!
    Du fortjente virkelig de skoene under!
    BTW jeg vil også spille super mario!!!!

    SvarSlett