onsdag 21. oktober 2009

Selma: Besøk og MUFFINS (muffinsbesøk?)

Fra onsdag til mandag kom Tina til Bergen. Utrolig koselig å ha henne her. Det ble mye mimring om tiden på videregående, masse godteri og søtsakerspising og masse tassing rundt i butikker.

Dette er blant godsakene vi har spist den siste uka. Sjokolademuffins med smørkrem. Det er de beste muffinsene jeg har smakt noensinne (ikke for å skryte av mine egene bakeevner, men de var SINSYKT gode). Jeg brukte samme oppskrift som de muffinsene de spiser i Sex og singelliv, som jeg fant her og hvis dere heller vil ha vaniljemuffins så må dere trykke her (denne har jeg ikke prøvd ut, men sjokolademuffinsene er fløyelsmyke og er så nærme til å smelte på tungen som muffins kan være). Nei, nå har jeg skrytt lenge nok av muffinsoppskriftene, så nå skal jeg gå å legge meg.

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar