lørdag 3. oktober 2009

Selma: Fin uke

Uka har gått ekstremt fort og det er allerede lørdag. Jeg har virkelig storkost meg denne uka. Jeg har hatt så mye å gjøre at jeg har hatt problemer med å rekke alt, men det er sånn jeg liker det.

Lagersalg jobbinga går veldig bra. Det er ikke akkurat den vanskeligste jobben i verden, jeg går jo bare rundt og bretter, men gutta jeg jobber med er så koselige at det ikke gjør no at selve jobben er kjedelig. Jeg har dessuten hatt veldig lite matutgifter denne uka. Siden Aydin kom til Bergen på fredag lagde han middag til meg og Astrid. Spiste ute med han på lørdag, og på søndag spiste jeg også ute med Aydin, noen av gutta fra jobb pluss noen til. De dagene jeg ikke har spist ute har jeg kommet hjem til ferdig middag laget av Astrid :)

På mandag hadde jeg exphil framføring noe som gikk overraskende bra. Ble ferdig med å skrive det jeg skulle si på bussen på vei til seminargruppa og var overraskende lite nervøs. Utkastet til selve oppgaven skal leveres på mandag og det var for å skrive den jeg satte meg ned foran pcen nå, men foreløpig har jeg ikke skrevet et ord.

Onsdag kveld spanderte Benjamin (sjefen) middag på oss alle. Vi spiste på Bølgen og Moi. Utrolig fancy sted hvor ingen av oss egentlig var veldig komfortable, men til hans forsvar var han ikke klar over at det var et så fancy sted da han bestilte bord (og maten var jo god:)). Etter middagen gikk vi til Bocca og satt der til klokka ble litt på et. Da gikk jeg for å ta siste buss hjem, mens gutta forflytta seg til et eller annet utested. Det viste seg dessverre at jeg hadde tatt fullstendig feil av busstidene og bussen min hadde gått for en halv time siden, så da måtte jeg punge ut med penger til taxi...


I kveld har Maren vært på besøk og vi har sett et par episoder Gossip Girl. Jeg har også nettopp laget skolebrød så nå sitter jeg her og koser meg med det og en kopp te (nam!), mens jeg prøver å lese meg opp på litt forskjellige blogger. Eller, strengt tatt har jeg vel rukket å spise opp bollen før jeg publiserer dette innlegget.

I morra er det siste dag med jobbing noe som betyr at jeg skal jobbe fra ti til midanatt for alle klærne og utstyret skal rigges ned. Burde vel kanskje legge meg snart:/

Oi! Dette ble et langt innlegg. Ja, ja, får prøve å være flinkere å oppdatere til uka, så blir ikke innleggene så fryktelig lange. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar