lørdag 31. oktober 2009

Selma: Pillemisbruker

Jeg har vært en langhelg i Oslo og kom vel egentlig hjem på onsdag. Som alltid var det utrolig deilig å komme hjem. Fikk møtt mange vennner, slappet av med familien også var det noen jeg ikke rakk å møte denne gangen heller, men nå er det ikke lenge til juleferien og da har jeg masse tid :D

Eneste nedtur var at lillebror hadde influensa, og på mandag ble også mamma syk. Siden jeg var redd for at jeg kan ha blitt smitta (jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå), har jeg satt meg selv på kosttilskuddskur.

Så dette er hva jeg propper i meg i løpet av en dag. Et glass appelsin juice, en skje tran, 12 tabletter KanJang, en tablett vitamineral og en dråpe bidronningmelk. I tillegg til å prøve få nok søvn og kanskje en smule placebo effekt fordi jeg innstiller hele kroppen min på å ikke bli syk.

Pillemisbruker? Jeg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar