mandag 19. oktober 2009

Astrid: Tilbake til Bergen.

I går dro jeg "hjem" igjen til Bergen sammen med Ann Helen, som skal være hos meg til tirsdag. Togturen oppover denne gangen var helt ulidelig. Vi venta i over 3 timer på vestlandsbanen i  Drammen. I tillegg til at det var ekstremt mye bråk på toget. Jeg vurderer sterkt å ta fly hjem til jul. I dag har vi vært på fotballkamp på stadion med Karoline fra Fhs. Selv om jeg i ugangspunktet ikke var så veldig hypp på å stå i over 2 timer å fryse var det faktisk veldig gøy. (Og det også til tross for at det ble 2-1 tap mot VIF). I dag var vi også så heldige å få stå ved siden av en av de mer ekstreme Brannsupporterene. Dette var en mann i 40 åra med hestehale og kviser. Han sto konstant å hylte: "Ta den maææænn". Men det vittigste var at han var faktisk klar over selv hvor mye han skreik forbi på et punkt snur han seg og sier til Karoline: "Unnskyld hvis eg har ødelagt dagæn din, men eg e baræ sånn". Jeg syns han var herlig. You go....man!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar