mandag 7. september 2009

Astrid: Sesamtoget tar deg med til et rart og spennende sted.....

Da sitter jeg på togstasjonen i Drammen og venter på nattoget til Bergen, som ikke kommer før 23.54. Og JA det er LENGE til! Sånn ca 2 timer og 6 min, for å være helt nøyaktig. (da jeg skrev dette) Jeg har vært noen dager hjemme. Dro fra Bergen på tirsdags ettermiddagen og var hjemme i senga på moen ca 02.45. Og gjett om ikke både dyna og puta mi var borte! Så da måtte jeg starte leiteaksjon kl 02.45 om natta etter 10 timer på toget. Dårlig stemning! Men det viste seg jo at det bare lå i skapet mitt som står rett ved siden av senga. Var vel en lillesøster som hadde glemt å legge det tilbake etter å ha lånt senga mi....

Men litt kortere om hva jeg har gjort hjemme.
Onsdag: Begravelse til bestemora til bestevennina mi, Ann Helen.
Torsdag: Tur til Risør med Ann Helen. Og jeg fant min veldig etterlengtede paraply.
Fredag: På Brokelandsheia-dagene med lillesøster og videre til bestefar med resten av familien.
Lørdag: Hos bestefar.
Søndag: Dro hjem. Spiste taco og så film med Ann Helen og Berit på kvelden.

Og nå venter en 7 timers tur på nattoget. Ønsk meg lykke til og kryss fingrene for at jeg får sesamtoget:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar