lørdag 19. september 2009

Selma: Oslo-tur!

Nå er det en stund siden jeg har blogget, så nå er det nok på tide at det kommer et innlegg. I tillegg har jeg nettopp blitt kalt en dårlig medblogger av Astrid og blitt tvunget til å skrive et innlegg før jeg legger meg, så her kommer det.

Fra onsdag til søndag var jeg hjemme i Oslo. Det var en tur jeg trengte for å få litt orden på tankene (mer om det en annen gang), men distre som jeg er klarte jeg selvfølgelig å bestille billetter til samme helg som Gevarda kom til Bergen og Maren feiret bursdag. Smart som jeg er klarte jeg å ordne så jeg kom på søndag, rakk bursdag og rakk å være sammen med Gevarda på torsdag i Oslo og søndag og mandag i Bergen. Selvfølgelig veldig koselig begge deler.

Torsdagen i Oslo gikk med på å møte masse mennesker og se den nye leiligheta til Nanna (som var kjempe fin). Hele fredagen var jeg sammen med storesøster. Ble servert fantastisk middag og på kvelden dro vi til en dame som ga meg full ansiktsbehandling, med rensing, maske, massasje og alt som hører til. Himmelsk! Og på lørdagen fikk jeg endelig tid til å tilbringe tid med familien og å møte min kjære kusine, som jeg faktisk ikke har sett på tre måneder(!)

Det ble fly tilbake på søndag og hjemme ble jeg møtt av to dovne jenter (Gevarda og Astrid) som hadde sittet og sett på Animal Planet hele dagen. På kvelden dro vi til Maren og spiste bursdagsmiddag. Hun serverte no indiske greier som var kjempe godt og fikk masse fine gaver. Alt i alt en veldig fin lang helg.

Nå skal jeg ikke gjøre dette innlegget noe lenger ved å skrive om min svært så uinteressante uke. Med unntak av at Gevarda dro tilbake til Oslo på mandagskvelden noe som var forferdelig trist og vi savner henne kjempe masse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar