lørdag 5. september 2009

Selma: Syk:(

På tirsdag dro Astrid til Risør for å være der til over helga, så jeg har vært alene i leiligheten siden da. Det har gått veldig greit. Var litt bekymra for hva jeg skulle gjøre med middag, for jeg har en tendens til å skippe den når jeg er alene og i stedet gå å småspise.

På onsdag møtte jeg Ragna og Lotta. Vi dro til Ragna og spiste hjemmelaget tomatsuppe, noe som var sinnsykt godt. Torsdag hadde jeg ingen forelesninger så jeg ble sittende hjemme. Skulle egentlig lese, men det skjedde ikke. Etter GLOB-seminaret i går skulle jeg også møte Ragna og Lotta, men jeg følte meg så dårlig, så jeg endte dagen med å ligge på sofaen, stirre på tven og strikke (jeg ble ferdig med en jakke til niesen min og har starta på en til mamma). I dag er jeg syk og prøver å samle opp energi til å gå på butikken for å kjøpe middag.

Å være alene når man er syk er noe av det kjipeste som fins.

2 kommentarer:

  1. Assbattle Sofine:)5. september 2009 kl. 18:32

    Stakkars:( Men vi har jo litt i huset som du kan lage mat av, hva med karbonadene?? Eller suppe??? Så slepper du å dra til butikken lissom...

    SvarSlett
  2. Vet akkurat hvordan det er! Var syk selv forje helg og det var helt jævelig!
    Utrolig kjedelig!
    Kos at du møtte Ragna og Lotta da, hils dem neste gang du ser dem!!
    Jeg kommer hjem en gang i okt, er du i oslo rundt okt, el må jeg kanskje finne veien opp til bergen??:)

    SvarSlett