tirsdag 1. september 2009

Selma: Helga

I helga har jeg hatt besøk av pappa og lillebror. Vi var på akvariet og gikk rundt på bryggen i regnværet. Jeg tok masse bilder på akvariet og oppdaget på søndag kveld etter de hadde dratt, at jeg ikke hadde tatt et eneste bilde av dem...
På akvariet var det masse krokodiller. Selv om den her ikke ser så ekte ut så er den faktisk det.


Også fant vi herr Nilsson i et bur stakker. (Hva aper gjør i et akvarium skjønner jeg ikke helt)
Masse fine fargerike fisker som så ut som dem i Finding Nemo og som fikk meg til å savne Lamu.
Pappa hadde tatt med masse eplemost og hjemmelaget pasta, så nå har vi i hvert fall noe å spise framover. I tillegg til en hel del andre ting som jeg ba dem om å ta med. 
Jeg har hatt en kjempe fin helg og nå savner jeg Oslo en smule også...

1 kommentar: